mandag den 26. december 2016

Ny bullet journal


Jeg startede min bullet journal op i september og købte en leuchtturm1917 men da det er en ret dyr notesbog og jeg ikke havde brugt ret mange sider i den havde jeg egentlig besluttet at jeg bare ville fortsætte med den jeg havde men min mor synes altså at når nu jeg gik så højt op i min bullet journal så skulle jeg også have en ny bog hvert år så jeg fik en ny ved hende i julegave men da hun ikke er helt så ferm til det der med at handle på nettet måtte jeg selv bestille den hjem den er bestilt her https://www.viking1914.com/page/produkter/kontorartikler/notesboeger/notesbog-med-prikker
Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med 2017 har brugt det meste af december til at planlægge hvad jeg skal have med i min nye bog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar